czwartek, 16 października 2014

Sweterkowy miś


Witajcie kochani :) dziś pokażę Wam kolejne sweterkowe prace
na początek naszyjnik w kształcie misia z guziczkiem
który ostatnio jest wzorem często przeze mnie wykonywanym
bo bardzo przypadł wszystkim do gustu :)





a ponieważ ma mały guziczek zgłaszam do na wyzwanie Kreatywnego Kufra 




następnie kolczyki sztyfty z małymi serduszkami 
w dwóch kolorach







i znany Wam już breloczek
 tym razem z misiem w innym kolorze




a tak przy okazji razem z breloczkiem powstały 
misiowe kolczyki

 




I jak się podobają? mam nadzieję że też przypadną Wam do gusty :)
Buziaki i miłego wieczoru :)


38 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam misia to pomyślałam idealny dla mnie:)I pomyślałam...chciałabym takie sweterkowe sztyfty...patrzę na dół a tu sztyfty:)Idealny zestaw dla szydełkocholiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten sweterkowy, ale potem zobaczyłam resztę :-P
    Nie umiem się zdecydować!
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, sweterki w wersji misiowej i sztyftowej są urocze :) A w breloczkach wszystkich jestem zakochana po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. robisz przepiękne rzeczy, a ten miś sweterkowy to takie małe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Badzo fajne te sweterkowe biżutki. Misiek - miód malina. Mój ulubieniec.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miś jest cudny :) powodzenia w wyzwaniu!
    Mam pytanko: te misie, z których zrobiłas kolczyki zrobiłaś sama czy masz foremkę? Bo są tak idealnie równiutki, że jak robiłaś jesama to jestem pod wrażeniem... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te sweterkowe motywy :), bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudowny pomysł i piękne wykonanie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterkowe twory są cudowne, wpadłam jak śliwka w kompot, to takie zauroczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne rzeczy! Świetnie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam tutorial na ten wzór, też strasznie mi się spodobał. super pomysły!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace bardzo mi się podobają :)
    + Czy byłabyś chętna do wymiany bannerami ? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te sweterkowe wyroby :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiowe kolczyki wygrały moje serce! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Misiowe kolczyki! *.* Mój typ, zakochałam się w nich :) A wszystko jak zawsze perfekcyjne, piękne, bardzo udane :)
    Przepraszam, że usunęłam wcześniejszy komentarz, ale strzeliłam literówkę a ja tak nie lubię robić literówek! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, przepiękne! Zakochałam się po uszy...! Serduszka mnie oczarowały :) :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wzór warkoczowy na misiu numer 1 ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zobaczyłam misia i się zachwyciłam, a reszta prac tak samo piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W prostocie misia tkwi jego siła;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne są te sweterkowe ozdoby :) genialny pomysł, żeby wykorzystać splot jak ze swetra. Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki słodki wisior, zresztą cała reszta również. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne są te twoje prace :) cały blog bardzooo inspirujący, aż trudno uwierzyć, że to wszystko robisz całkiem własnoręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołączam się do gratulacji, super misiu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś już gdzieś widziałam ten 'sweterkowy' motyw, jest świetny. Ale jeszcze bardziej rozczuliły mnie te misie, zgaduję że są z foremki? Tak czy siak super pomysł żeby je tak zmodyfikować, bo te zwykłe 'misie żelki' są oklepane, a te po prostu są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O wow! misiek i brelok są genialne! Jestem zachwycona tym co tworzysz :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię misie (: wyszły Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna ta sweterkowa bizuteria <3

    OdpowiedzUsuń